Niciodata sa nu va faceti planuri mari cu companiile aviatice spaniole. Au
cateva probleme enorme de organizare care, cu siguranta, ca va vor face vacanta
sa para ca incepe sau se termina prost.
Nu am recomanda Iberia nimanui care are ceva pretentii pentru un zbor de
linie. Si asta pentru ca la check-in in Spania sunt foarte putini vorbitori de
limba engleza, iar in momentele de deruta trebuie sa te descurci singur dand
din maini. Asta daca nu cumva ai invatat spaniola din serialele de la tv, care
s-au comercializat foarte puternic. Nici AirEuropa nu e mai buna la capitolul
asta. Pe un avion transatlantic, din 10 stewardese, doar 1 era vorbitoare de
engleza. Ca si cum spaniola ar fi limba tuturor!
In general, desi au sisteme foarte avansate tehnic pentru a-ti facilita
imbarcarea, este trist ca nu sunt foarte explicite si te lasa foarte derutat.
Cozile interminabile pentru a-ti lasa bagajul - un alt "punct forte" ale
companiei, ca si acela de a-ti pierde bagajele. Din pacate, pentru Iberia
pierderea bagajelor este o obisnuinta. Daca ai noroc, primesti un sms de la ei
la aterizare si-ti explica faptul ca bagajul tau vine cu un alt zbor. Daca nu
ai noroc, ramai la banda sa astepti bagajul cu privirea pierduta si te intrebi
daca gasesti pe careva ce poate intelege o iota in engleza.
In privinta zborului propriu zis, tehnic vorbind totul pare a fi ok. Dar
daca va asteptati sa primiti ceva de mancare sau de baut pe timpul zborului,
atunci sa va pregatiti cardul. Marea companie Iberia isi trateaza clientii ca
si companiile low-cost. Macar acolo stii despre ce este vorba de la inceput,
aici afli in pasi marunti totul.
In fine, dezamagirea este mare! Bagaje pierdute, timp irosit la cozi
interminabile la imbarcare, organizare complet lipsita de inspiratie si
tratament de low-cost! Toate astea pentru un pret de Iberia! Iar preturile lor
sunt foarte piperate!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu