marți, 18 octombrie 2011

Pomana, mila si bataie la ultimul Carrefour Bucuresti


Maica e pomana curata! Cam asta i-a impins pe toti, cu mic cu mare, cu catel si purcel, cei care au tabarat la marea deschidere a ultimului hipermarket Carrefour. Deja credem ca v-ati uitat la stiri si ati vazut ca oamenii s-au asezat la coada de la 5 dimineata asta probabil de dragul vremurilor nu demult apuse, cand lasai sacosa primeai un numar si mai umblai sa te incalzesti pana baga marfa. Calcatura pe picioare si pe coada pe la toate casele de marcat mai-mai sa crezi ca deja a venit Craciunul! Nu intelegem de ce! Si daca tot se manifesta spiritul de turma si noi cei de la „stiridinsurse” am vrut sa fim prezenti la marele eveniment. Pentru ca am vrut sa vedem cu ochii nostrii marile reduceri si pomenile curate din ziua deschiderii.
Ne-am cam dezamagit de preturile destul de ridicate, lipsa mijloacelor de transport, defectuoasa semnalizare din interiorul parcarii, slaba pregatire a personalului pentru a face fata avalansei de oameni sositi. Atata aflux de lume pentru orele serii intr-o zi obisnuita de lucru ne-a facut sa ne gandim brusc la apropierea sarbatorilor de iarna si la aglomeratia specifica. Nu ne-am intalnit cu vedete de data asta, dar am vazut ca se pregateste iarasi o mare pomana prin concertul de peste cateva zile care va fi in parcarea acestui Carrefour. Nici nu mi-l pot imagina mai bine pe superfitosul Banica decat in parcare cantand gratis pentru toti gura casca! Bravo Carrefour! L-ai dat si pe Banica la pret redus acum! Si pe Andra! Si cine s-o mai gasi dispus sa traga o cantare cu mare infrigurare. Dar, deh, daca banu’ e pe masura si talentele, pardon talentul, trebuie sa fie in proportii egale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu