miercuri, 12 octombrie 2011

Persoanele publice dau buzna la Mall



Ca orice echipa bine sudata, si noi, cei de la ‘stiridinsurse’ am iesit cu totii la un fast food din zona de nord a Capitalei. Nu prea multa lume intr-o zi din saptamana pentru un mall care in weekend-uri devine neincapator. La fast food nu foarte multa lume, asa incat ne-am luat cate ceva in liniste. Cum stateam la o vorba dupa masa, am remarcat la un fast food prezenta unor persoane cunoscute. Mai intai aparitia Ralucai Moianu impreuna cu fetita ei a fost surprinsa de noi. Pastrandu-si aceiasi silueta de pe vremea cand reunea familii la un post tv, dar cu eleganta binecunoscuta, aceasta si-a petrecut parte din dupa masa la mall. Daca foarte recent, am surprins-o pe ziarista Cornelia Popescu la un spectacol de teatru, acum am regasit-o in mall cu pricina. Ne-am amuzat si noi de faptul ca a fost recunoscuta de angajatii de la fast food, care au inceput sa se fastaceasca in fata ei. Totusi, la fast food, nu ea era cea care punea intrebarile! Chiar, daca ati intalni-o ce intrebare ati vrea sa-i adresati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu