miercuri, 26 octombrie 2011

RCS - RDS isi bate joc de clienti




Am primit zilele acestea un email cu o plangere din partea unui cititor al nostru. Suparat nevoie mare omul! Pentru ca a vrut niste servicii mai bune, in schimb a primit doar o doza maxima de aroganta si tupeu chiar pe banii lui. Povestea este simpla si probabil ca nu este singulara: a facut un contract la RCS-RDS pentru servicii de internet si televiziune. De buna credinta, omul a crezut ca l-a prins pe Dumnezeu de-un picior. I s-a promis ca in 2 saptamani va veni echipa de la instalari si ca va putea beneficia de serviciile promise. Deja omul nostru se vedea cu telecomanda in mana butonand tv si cu viteza maxima la navigatia pe net. Dar visul a ramas vis pentru ca echipele de la instalare s-au tot perindat prin casa, au facut murdar, i-au facut pagube si au plecat. Asta fara sa rezolve nicicum problema. La capatul puterilor si dupa ce ambele echipe de interventie au venit si au stat in medie patru ore la locatie si au constatat ca singura rezolvare ar fi sa-i gaureasca omului apartamentul in dormitor si-n sufragerie si dupa ce s-a purtat o intreaga discutie - dezbatere pe seama unei prize care ba era-ba nu era, omul nostru s-a hotarat sa-si rezilieze contractul cu RCS-RDS. Deja isi facea iluzii si credea ca este floare la ureche. Suna la numarul de contact si cineva trebuie sa ii dea detalii legate de procedura. Dar nicidecum! Ghinionist din cale-afara. A nimerit foarte foarte prost…din partea companiei a raspuns un tanar arogant - pe numele sau CATALIN ILIE, care n-a facut decat sa-l ironizeze pe reclamant si sa-i spuna ca e optiunea lui daca renunta la serviciile companiei. Cititorul nostru tot incerca sa ii sugereze tanarului arogant ca poate ar fi important sa noteze undeva motivele pentru care s-ar solicita aceasta reziliere: dar n-ai sa vezi. "Pustiul" l-a pus la punct pe cel care a indraznit sa sune la ceas de seara - in jurul orei 19.10 pe data de 25 octombrie 2011 si i-a spus ca singurul motiv e priza... dupa care pur si simplu i-a trantit telefonul in nas.
Suntem convinsi ca sunt multe situatii de acest gen, cand ajungem sa cersim un serviciu si sa primim nemernicia unui nene care sta cu dosul pe un scaun si nu face decat sa isi bata joc. Totusi ar trebui sa nu uitam ca postura de client presupune sa ai si drepturi, nu doar obligatia de a plati serviciile proaste sau bune. Iar principalul nostru drept, in calitate de client, este de a obtine servicii de calitate, asa cum au fost ele promise la semnarea contractelor. Va propunem sa ne scrieti in continuare daca va intalniti cu astfel de situatii pe care le vom transmite pe email si mai-marilor de la RCS-RDS, desi nu avem mari sperante.

Un comentariu:

  1. Acesti nenorociti astazi 20.04.2012 au scos din grila de programe toate antenele si euforia...si au bagat alte programe ,nu stiu ce am putea face impotriva lor...un sfat
    ..

    RăspundețiȘtergere