vineri, 24 mai 2013

Căsuţe de vis pe măsura prietenului tău



Grija şi dragostea pentru câini par să capete o nouă dimensiune în ultima vreme: mulţi stăpâni înstăriţi apelează la serviciile designerilor pentru a le crea animalelor cuşti care să semene perfect cu locuinţele lor. De la castele roz până la construcţii futuriste, proprietarii de câini cu dare de mână fac tot posibilul pentru a le asigura tot confortul.

Reporter: De unde v-a venit această idee de afacere?
Victor Staicu: Ideea a prins contur în momentul în care am vrut să îi cumpăr o cuşcă câinelui meu. Am vizitat diverse magazine DIY, am căutat pe net dar nu am găsit un produs care să mă convingă. Atunci mi-am pus întrebarea dacă nu aş putea să dezvolt un produs mai bun şi corect din punct de vedere calitate/preţ. 

Reporter: Care a fost cea mai inedită comandă şi la ce preţ a ajuns?
Victor Staicu: Cea mai scumpă cuşcă vândută a fost în jurul a 1700 de ron, avea un hol şi o cameră. În cameră i-am pus o saltea şi un geam izolat astfel încât stăpânul să poată vedea ce face câinele în orice moment. 

Reporter: Ce vă recomandă să fiţi mai căutaţi decât ceilalţi din piaţă?
Victor Staicu: Experienţa acumulată în mai bine de cei 4 ani, raportul de calitate/preţ corect, disponibilitatea produselor, transparenţa informaţiei, suportul clienţilor, politica de garanţie şi returnare cred că reprezintă astăzi principalele noastre atuuri pe piaţă.  



Reporter: De ce ar fi mai avantajos să îi comand câinelui meu o cuşcă la dumneavoastră şi nu mi-aş face-o eu?
Victor Staicu: Totul pleacă de la costul de oportunitate a fiecărei persoane. Atunci când produci acasă procesele nu sunt puse la punct astfel planul, calculul necesarului de material, aprovizionarea şi producţia pot duce producţia unei cuşti şi până la 3 zile complete de muncă.  Pe lângă timpul investit, un alt supracost apare şi atunci când unele materiale trebuie să le cumpăraţi la pachet cu toate că aveţi nevoie de mai puţin. Nu în ultimul rând trebuie să dispuneţi de un minim de unelte şi o înclinare către tâmplărie. În cazul achiziţiei unei cuşti scăpaţi de toate aceste task-uri şi aveţi garanţia unui produs de calitate bine făcut. În plus dacă punem în ecuaţie faptul că timpul dumneavoastră costă bani ieşiţi mai ieftin prin a achiziţiona decât a produce.

Reporter: Sunt românii destul de înstăriţi pentru a investi şi în accesorii pentru animale?
Clienţii noştri nu sunt numai oameni înstăriţi, avem deosebit de multe poveşti care ne-au impresionat şi acolo unde am putut am încercat să îi ajutăm. Studenţi ce au făcut chetă, asociaţie de locatari ce a strâns bani, pensionari care ne-au rugat să îi ajutăm, organizaţii non profit etc. Am avut şi avem destui români ce investesc în aceste accesorii. Totusi volumul nu ne permite să trăim doar din această activitate dar este de ajuns să ne hrănim pasiunea pentru lucrul cu lemnul şi dragostea pentru animale.

Vă invităm să vedeţi căsuţele la atelierul nostru în Str. Mestecăniş Nr.1K.
Telefon 0762 918 100
Str. Mestecanis, Nr. 1K, Sector 5
(intrare prin lateral pe strada Câmpina)
email la casute@cusca-caine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu