marți, 26 februarie 2013

Mega Image ne ia de prosti




Tot mai mult in cartiere si-a facut loc Mega Image. Cu o oferta buna, desi nu cu preturi foarte mici Mega Image este o alternativa buna la magazinul de cartier. Am incercat si noi sa ne facem niste cumparaturi intr-o seara. Magazinul Mega Image care ne-a iesit in cale forfotea de clienti in cautarea marfii. Pentru ca nu aveam foarte mult timp la dispozitie, ne-a atras atentia o reclama scrisa cu litere mari albe pe fond albastru: "esti a 4a persoana la rand? Te asiguram ca mai deschidem imediat inca o casa, iar pe tine te rasplatim cu 5 RON".

Oau, ne-am spus! Clar ca nu are nimeni intentia de a-ti da bani, asa ca sigur va merge totul repede.
Am luat repede ce am avut si ne-am asezat la rand. Erau 4 case deschise din 6 si la toate cate minim 5 persoane. Am indraznit sa deschidem gura si sa rugam sa deschida si celelalte 2 case, dar nu s-a deranjat nimeni. Atunci, am aratat spre reclama si ne-am cerut cei 5 RON din reclama.
Surpriza a fost reactia casierelor si a tipului de la paza: au inceput sa zambeasca si nu au raspuns nimic. Am incercat sa luam legatura cu cineva din staff-ul magazinului dar nu s-a putut. Cert este ca pana la urma nimeni nu ne-a bagat in seama, am stat si la rand si ne-a si pacalit cu reclame mincinoase.
Concluzia e doar una singura: sa nu va incredeti in reclame, in mod special in cele de la Mega Image mai ales ca la toate treneaza generos acel anunt. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu