joi, 2 august 2012

Turism de trei stele....cazatoare


Cine nu are probleme cand trebuie sa faca un cadou cuiva? Asa am fost si noi pusi in situatia de a ne serba cativa colegi. De aici a inceput aventura. Ne-am tot gandit ce am putea sa facem cadou si intr-un final toata lumea a votat ca merita sa cumparam cate un voucher pentru hotelul “Roua- trei stele” din Predeal.



Am oferit cadourile cu mare emotie si ne tot gandeam cat de fericiti vor fi ca-si pot petrece un weekend la munte colegii nostrii sarbatoriti. Toate au fost bune si frumoase pana cand au dorit sa-si faca rezervarea. Au sunat la hotel si spre stupoarea noastra au fost luati pe sus de catre cineva de acolo cum ca nu mai sunt valabile voucherele pentru ca ei au toate camerele rezervate. Am ramas uimiti la telefon incercand sa spunem ca acele vouchere de reducere sunt valabile pana in septembrie. Raspunsul personalului de la hotel a fost sec: nu avem camere. Trebuia sa fi sunat acum 2-3 saptamani. Nu, banii nu-i recuperati de la noi, iar publicitate negativa nu aveti voie sa ne faceti pe motiv ca noi n-avem nici o vina.

Ca sa rezumam: ne-am recuperat cu greu banii, dar hotelul ‘Roua-trei stele’ din Predeal este o crunta dezamagire prin atitudine si prin marketing-ul pe care nu-l are. Nu va sfatuim sa incercati sa va petreceti un weekend acolo! Cu siguranta ca vor reusi sa va spuna ca n-ati inteles bine ce e scris. Sau ca tot noi suntem de vina pentru campaniile pe care le desfasoara ei aiurea.

Pe surse, am inteles ca la mijlocul campaniei de vouchere s-a schimbat managerul. Asa incat noul manager a dat o imagine grozava prin decizia de a-si baga picioarele in voucherele deja cumparate si a preferat sa incheie un contract-dublat cu o echipa de sportivi.

Si ca tot suntem in anul Caragiale: “Bravos natiune! Halal sa-ti fie!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu