joi, 29 septembrie 2011

Lume buna la Festivalul International de Arta a Circului



Lume lume au venit Circurile! Nu stiu daca ati aflat, dar in perioada asta inca mai aveti sansa sa vedeti niste spectacole de circ deosebite odata cu desfasurarea “Festivalului International de Arta a Circului”. Parcul Moghioros,Parcul Circului (la Globus) si cel din Titan sunt gazdele perfecte pentru festival si ca sa parafrazez prezentatorii ‘Bucurestiul a devenit capitala circului’. Am completa noi, cei de la ‘stiridin surse’, ca este capitala circului si la propriu si la figurat.
Cu mic cu mare bucurestenii au primit voiosi festivalul si au intrat repede chiar in atmosfera de circ. Asa ca au cantat, au dansat, au participat la povestile din scena. Printre lumea multa, printre spectatori, am putut sa distingem si oaresce fete de VIP. Dupa cum se stie o mare admiratoare a spectacolelor de circ este Prima Doamna a Romaniei, Maria Basescu. O prezenta discreta, de bun gust Prima Doamna a parut incantata de spectacolul artistilor ucraineni din parcul Moghioros dar si de prestatia suedezilor din Titan. Aceiasi stare de buna dispozitie am regasit-o si pe chipul Valentinei Fatu, cunoscuta actrita la Teatrul de revista, care impreuna cu baietelul ei, s-au bucurat de o seara la circ. Am reusit sa-l zarim printre spectatori si pe managerul Operei Nationale, Catalin Ionescu Arbore, insotit de cei doi copii precum si pe celebrul George Mihaita secondat tot de copii si de mama acestora actrita Delia Seceleanu.



Am vazut ca o prezenta discreta a fost la Globus zilele trecute si ministrul secretar de stat de la Cultura si Patrimoniu National, Vasile Timis.
Speram ca v-am trezit curiozitatea pentru a gasit timp sa deschideti si voi portile Festivalului de Circ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu