duminică, 6 noiembrie 2011

O premiera furtunoasa.....


In ultima vreme ne-am tot intrebat ce inseamna umorul pentru romani. Am tot fost la cateva piese considerate comedii si ceea ce am remarcat cu totii este ca umorul se bazeaza din plin pe relatiile sexuale. Este un umor frivol, care probabil prinde la toate categoriile de spectatori. A cam disparut de peste tot umorul mai adanc care te mai punea si pe ganduri, acum practicandu-se un umor foarte explicit si usor. Oare ce sa intelegem: asa ne-am educat in ultimii ani sau asta am primit si noi am acceptat? Lipsea oare din piata noastra acest gen de umor incat acum a acaparat toate posturile tv, radio, teatrele?In aceasta nota de umor Teatrul de Revista ‚Constantin Tanase’ si-a prezentat serile trecute comedia muzicala ‚O premiera furtunoasa’. Adaptare dupa piesa lui Caragiale ‚O noapte furtunoasa’, comedia muzicala are coloana sonora semnata de reputatul Marius Teicu. Noi, spectatorii romani, nu suntem obisnuiti cu acest gen de spectacole, acestea fiind foarte rare, asa incat salutam aceasta incercare de comedie muzicala. Piesa aduce in prim plan personaje noi, dar care in substanta sunt la fel ca cele ale lui Caragiale. Se canta, se danseaza, se imita spre bucuria spectatorilor. Totusi, nu toate personajele au fost interpretate la inaltime, iar pe alocuri distributia a suferit din plin. Si pentru a fi in context cu tipul de umor care se practica astazi, momentele de umor cu tenta sexuala chiar abunda. Recunostem ca publicul le-a gustat din plin, desi noi ramanem cu intrebarea: chiar nu stim sa mai gustam si alt tip de umor?Premiera a fost onorata de doamna Ileana Stana Ionescu, care a venit insotita de sotul sau. In ciuda varstei domniei sale, si-a pastrat tinuta si eleganta gesturilor. Ne-a parut bine sa o avem printre noi si sa-i transmitem toata admiratia noastra. Printre spectatori am zarit-o si pe sotia lui Eugen Cristea, Cristina Deleanu care parea multumita de prestatia partenerelui sau de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu